14 Şubat 2009 Cumartesi

Konusuz Yazılar Dizisi - Bölüm 2

Konusuz Yazılar Dizisi – Bölüm 2

Sümüklü Çocuğun Mendilden Aldığı İntikam Öyküsü

Hoş geldiniz. Dizinin bu bölümünde, size hiç bir şey göstermeyecek, kanıtlamayacak, izah etmeyeceğim. Anlatacağım, hepsi bu.

Esasında, gözlerinizin baktığı bu nokta, yazının ortası oluyor. Başı gibi görünse de, paragrafları kaydırarak, değişik bir şeyler yapmaya çalıştım. Athena grubundan Gökhan’ın deyimi ile kıtalarda sörf yapmak gibi bir şey bu. Sizde yapın, güzel oluyor diyerek şarkıyı tamamlayayım.

Nasıl oluyor, yazının belirli noktalarının tutup başka yerlere taşımak, anlatayım. Ama vazgeçtim, eğer bunu anlatırsam, yazının başı olduğunu düşündüğüm yerde söylediklerimle çelişirim. Bu sebepten, bunu yapmıyorum. Eğer sizde bir şeyler yazıyorsanız ve değişik kişilerin, kendince yazdığı şeyleri okuyarak vakit geçiriyorsanız, bunun nasıl bir şey olduğunu fark edebilirsiniz.

Bu arada, anlatacaklarımın arasına, yazıyı yazarken akıma gelen fikirleri de katacağım. Örneğin; “Şey” kelimesinin çok sık kullanılmasını sevmeyip, bunu sık yapan biri olarak, bulaşmadığım bir tek bu kalmıştı buna da el atayım, “Şey” Kelimesi üzerine bir şeyler yazayım dedim ama şu sıralar yapamayacağım sanırım. Sonra da, unutacağım ve o ‘şey’ , şey olmaya devam edecek.

Herkes halinden memnun olarak uyanacak, dünyanın düzeni değişmeyecek, insanlar bildiklerini yapacaklar ve ben konuları belirsiz yazılarıma yenilerini ekleyeceği. Ve o nadir anlarda, konusunu belirlediğim yazıları yazacağım. Bu sayede, dünya barışı sağlanacak, küresel ısınma duracak, pandalar soylarının tükenmesi tehlikesinden kurtulacaklar.

“Bunların tamamı sana mı bağlı?” Diye sorduğunuzda da, basitçe “Evet” diye cevap vereceğim. Ve bunu, özel biri olmadığımı düşündüğüm için yapacağım. Çünkü dünyayı etkilemek namına hiç bir şey yapmayan bir insan, işlerin gidişatını kötü yönde etkileyemez.

Yazılarımın tamamını okuyupta, bu noktaya geldiyseniz eğer ya canınız gerçekten sıkılmış olmalı ya da ben bir şeyleri başarmışım demektir. Hayatın birçok yerinde, gözle görülür noktalarda başarılı şeyler yapmayan biri olarak, bunu başarabilmiş olmak, gerçekten önemli benim için.

Onaylıyorsanız yorum yapın. Onaylamıyorsanız yine yorum yapın. Bilelim…

Hiç yorum yok: